
Jak kompleksowo zaplanować rozwój pracowników?
Podnoszenie kwalifikacji przez pracowników jest kluczowym elementem zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Rozwój kadr wpływa bezpośrednio na jakość pracy, czego efektem są między innymi liczne
Podnoszenie kwalifikacji przez pracowników jest kluczowym elementem zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Rozwój kadr wpływa bezpośrednio na jakość pracy, czego efektem są między innymi liczne
Budowanie i rozwijanie kapitału ludzkiego będącego jednym z kluczowych filarów działalności wymaga analizy potrzeb przedsiębiorstwa, uwzględniając cele biznesowe i strategiczne organizacji. O wzroście kompetencji pracowników,
Wprowadzenie tzw. tarczy antykryzysowej 1.0 i 2.0 wprowadza kilka rozwiązań dla przedsiębiorstw w celu ograniczenia skutków pandemii koronawirusa COVID-19. Każda forma pomocy związana jest z
Na rynku pracy przybyło doświadczonych, zmotywowanych osób, które chcą zacząć swoją karierę w nowym miejscu – niekoniecznie z własnego wyboru. Wyobrażamy sobie, że pracodawcy coraz
W przedsiębiorstwach zaczyna być odczuwalna sytuacja związana z epidemią panującą obecnie na całym świecie. Kryzys cywilizacyjno-gospodarczy powoduje uczucie destabilizacji w firmach. Pracownicy nierzadko zmuszeni są
Według badania „Narzędziowa strefa controlingu w Polsce” arkusz kalkulacyjny Excel jest nadal dominującym narzędziem w takich dziedzinach jak: analiza finansowa (82%), budżetowanie (85%) czy raportowanie
Bezpieczeństwo pracy w firmie jest kluczowe zarówno dla prawidłowego funkcjonowania organizacji jak i samego pracownika. Odpowiedni poziom działań pozwoli zabezpieczyć pracowników jak i również utrzymać
Pewnie znane są Tobie narzędzia takie jak Matryca Eisenhowera. Prosty model grupujący zadania w cztery kategorie: Ważne – Pilne, Ważne – Niepilne, Nieważne – Pilne,
Odczucia związane z określeniem kryzys zazwyczaj kojarzą się negatywnie, a w efekcie towarzyszy nam naturalny opór. Termin kryzys wywodzi się z języka greckiego i oznacza