Odpowiedni projekt wdrożenia dla Twojej firmy
System SkillBox wdrażamy według możliwości technologicznych i projektowych Klienta
Dopasujemy zarówno system jak i środowisko oraz proces wdrożenia pod indywidualne potrzeby
SaaS
SaaS
Model SaaS udostępnia aplikację w naszej infrastrukturze technologicznej.
Dostęp do aplikacji odbywa się poprzez zakup abonamentu na określony czas.
On-Premise
Model On-Premise jest modelem wdrożenia aplikacji w środowisku i infrastrukturze klienta.
W takim modelu wdrożenia personalizujemy aplikację pod potrzeby organizacji i integrujemy SkillBox z funkcjonującym systemem Kadrowo-Płacowym.
System przekazywany jest jako forma licencji wieczystej.
Custom
Możliwe jest również połączenie modelu SaaS i On-Premise
na zasadzie dzierżawy naszej infrastruktury IT i jednoczesnym dostosowaniu
narzędzia pod potrzeby biznesu.
Wdrażamy metodą projektową
Wdrożenie dzielimy na etapy aby sprawnie dostarczać nasze rozwiązania
Podczas wdrożenia zapewniamy wsparcie w uruchomieniu i konfiguracji narzędzia.
Do dyspozycji pozostaje również doświadczony i profesjonalny zespół consultingowy,
który wspiera w obszarze budowy i wypracowania Matryc Umiejętności i innych elementów systemu.
1
Analiza przedwdrożeniowa
Analiza stanu obecnego, czyli analiza procesów biznesowych oraz definiowanie wymagań biznesowych.
Na tym etapie określamy założenia techniczne do instalacji systemu oraz założenia do integracji z systemem kadrowo-płacowym funkcjonującym u klienta.
2
Prace consultingowe
Oferujemy wsparcie consultingowe w zakresie wypracowania i budowy Matryc Umiejętności i założeń do pozostałych modułów systemu.
Działamy metodyką warsztatową – powołujemy zespół projektowy z którym pracujemy nad założeniami do poszczególnych modułów systemu.
3
Wdrożenie
Etap obejmuje instalację aplikacji i integrację z systemem kadrowo-płacowym.
Jeśli podczas analizy przedwdrożeniowej zdefiniowane zostały nowe funkcjonalności wdrażamy je wraz z instalacją.
4
Uruchomienie
Po instalacji rozwiązania przekazujemy aplikację do testowania przez wyznaczonych użytkowników końcowych.
Stabilizujemy pracę systemu, szkolimy administratorów i użytkowników oraz dokonujemy ostatnich personalizacji.
5
Wsparcie powdrożeniowe
Po wdrożeniu w ramach usługi maintenance pracujemy z klientem nad rozwojem narzędzia pod potrzeby biznesowe firmy.
Do dyspozycji pozostaje również zespół techniczny, który regularnie aktualizuje aplikację.
Masz do nas pytanie?
Sprawdź najczęściej zadawane nam pytania i nasze odpowiedzi!