Odpowiedni projekt wdrożenia dla Twojej firmy

System SkillBox wdrażamy według możliwości technologicznych i projektowych Klienta

Dopasujemy zarówno system jak i środowisko oraz proces wdrożenia pod indywidualne potrzeby

SaaS

Model SaaS udostępnia aplikację w naszej infrastrukturze technologicznej.

Dostęp do aplikacji odbywa się poprzez zakup abonamentu na określony czas.

On-Premise

Model On-Premise jest modelem wdrożenia aplikacji w środowisku i infrastrukturze klienta.
W takim modelu wdrożenia personalizujemy aplikację pod potrzeby organizacji i integrujemy SkillBox z funkcjonującym systemem Kadrowo-Płacowym.

System przekazywany jest jako forma licencji wieczystej.

Custom

Możliwe jest również połączenie modelu SaaS i On-Premise
na zasadzie dzierżawy naszej infrastruktury IT i jednoczesnym dostosowaniu
narzędzia pod potrzeby biznesu.

Wdrażamy metodą projektową

Wdrożenie dzielimy na etapy aby sprawnie dostarczać nasze rozwiązania

Podczas wdrożenia zapewniamy wsparcie w uruchomieniu i konfiguracji narzędzia.
Do dyspozycji pozostaje również doświadczony i profesjonalny zespół consultingowy,
który wspiera w obszarze budowy i wypracowania Matryc Umiejętności i innych elementów systemu. 

1

Analiza przedwdrożeniowa

Analiza stanu obecnego, czyli analiza procesów biznesowych oraz definiowanie wymagań biznesowych. 

Na tym etapie określamy założenia techniczne do instalacji systemu oraz założenia do integracji z systemem kadrowo-płacowym funkcjonującym u klienta.  

2

Prace consultingowe

Oferujemy wsparcie consultingowe w zakresie wypracowania i budowy Matryc Umiejętności i założeń do pozostałych modułów systemu. 

Działamy metodyką warsztatową – powołujemy zespół projektowy z którym pracujemy nad założeniami do poszczególnych modułów systemu.

3

Wdrożenie

Etap obejmuje instalację aplikacji i integrację z systemem kadrowo-płacowym. 

Jeśli podczas analizy przedwdrożeniowej zdefiniowane zostały nowe funkcjonalności wdrażamy je wraz z instalacją.

4

Uruchomienie

Po instalacji rozwiązania przekazujemy aplikację do testowania przez wyznaczonych użytkowników końcowych.

Stabilizujemy pracę systemu, szkolimy administratorów i użytkowników oraz dokonujemy ostatnich personalizacji.

5

Wsparcie powdrożeniowe

Po wdrożeniu w ramach usługi maintenance pracujemy z klientem nad rozwojem narzędzia pod potrzeby biznesowe firmy. 

Do dyspozycji pozostaje również zespół techniczny, który regularnie aktualizuje aplikację.

Masz do nas pytanie?

Sprawdź najczęściej zadawane nam pytania i nasze odpowiedzi!