
FAQ - najczęściej zadawane pytania
W celu uzyskania dostępu należy wypełnić formularz kontaktowy w zakładce “Zarejestruj się”. Po przeprowadzeniu prezentacji nasz konsultant przekaże dostęp do systemu, udostępniając login i hasło do wersji demonstracyjnej. Dostęp do wersji demonstracyjnej systemu obejmuje 21 dni i jest całkowicie bezpłatny.
Matryca Kompetencji SkillBox może działać niezależnie, jednak rekomendujemy połączenie z systemem kadrowo-płacowym. Integrujemy się z powszechnie stosowanymi systemami typu: Optima, Enova, Symfonia, TETA, SAP, Asseco. Jeśli posiadasz inny system, skontaktuj się z nami, a z pewnością znajdziemy rozwiązanie. Połączenie zapewnia automatyczną aktualizację bazy pracowników (nowozatrudnionych i zwolnionych), przypisanie do właściwej struktury organizacyjnej, informację o terminie umów, uprawnień i szkoleń, zawartych w systemie.
Tak. Podczas wdrożenia wielokrotnie spotykamy się, że w firmie funkcjonują analogiczne matryce w systemie MS Excel. Rekomendujemy również, żeby przed ich importem przeprowadzić kalibrację – tj. ujednolicenie nazewnictwa i słowników w ramach całej firmy. Import danych może być zrealizowany za pomocą plików wymiany w formacie csv, tekstowym lub dowolnym, przygotowanym przez Klienta.
Nasz zespół consultingowy podczas warsztatów i sesji moderowanych pomaga wypracować czynności i kompetencje oraz wszelkie niezbędne słowniki.
Zgodnie z ilością zakupionych licencji. System jest wielodostępowy. Każdy z użytkowników otrzymuje własne uprawnienia zarówno do pracowników jak i określonych funkcjonalności w systemie.
Licencja Matrycy Kompetencji Skilla sprzedawana jest na ilość obsługiwanych w niej pracowników. Każdy z nich posiada dostęp do systemu, zgodnie z poziomem uprawnień, np. administrator/zarząd – do wszystkich pracowników, kierownik – do danych podległego zespołu, pracownik – do własnych danych. W przypadku rozwoju firmy i zwiększenia ilości pracowników, w każdej chwili można dokupić dodatkowy pakiet licencji dla nowych użytkowników.
Tak. W zależności od potrzeb Klienta oraz zakresu wdrożenia, istnieje możliwość podziału matryc na określone grupy, np. produkcyjne, nieprodukcyjne i kompetencje ogólnofirmowe. Dodatkowo Matrycę Kompetencji SkillBox można rozbudować o Moduł Oceny Okresowej, gdzie istnieje możliwość wprowadzenia kompetencji rozwojowych i skali behawioralnej (określonej przez skalę zachowań), takich jak np. komunikatywność czy współpraca zespołowa.
Tak, nie ma ograniczeń. Narzędzie jest przystosowane do rozwoju wraz z rozwojem firmy. Osoby posiadające stosowne uprawnienie mogą dodawać nowe lub archiwizować stare kompetencje/umiejętności.
Tak. Każdorazowo, podczas wdrożenia jest ona wypracowana i dostosowana do wymagań firmy. Administrator po stronie klienta, posiada uprawnienia, które pozwalają na zmianę skali ocen, gdyby zaistniała taka potrzeba.
Tak, SkillBox zachowuje pełną historię wraz z informacją kto, kiedy i w jakim obszarze dokonał oceny.
Tak, moduł raportów pozwala na definiowanie raportów wg potrzeb Firmy. Każdorazowo, oprócz standardowych, są one definiowane podczas wdrożenia na potrzeby firmy. Można również skorzystać z generatora raportów, który jest dostępny w systemie.
Poprzez kartę RCP ( jeśli w Firmie są np. Infokioski) lub spersonalizowany login i hasło dostępu.
Tak , elektroniczny obieg wniosku o oddelegowanie i przy delegowanie do określonego działu. Know-how Matrycy Kompetencji SkillBox jest możliwość użycia tej samej kompetencji ze słownika w kilku miejscach struktury organizacyjnej, dzięki czemu otrzymujemy informację o możliwości przesunięcia lub oddelegowania pracownika do innego obszaru, gdyż posiada odpowiednie umiejętności. Podczas oddelegowania, tymczasowy przełożony, również może dokonać oceny zdobytych nowych umiejętności lub uprawnień.
Obie opcje są możliwe.
SkillBox współpracuje z większością dostępnych przeglądarek. Rekomendujemy minimalnie: Microsoft Internet Explorer10, Firefox15, Google Chrome11.
Tak, zapewniamy szkolenie z zakresu użytkowania narzędzia. Również po okresie wdrożenia, w ramach usługi maintenancowej (utrzymaniowej) służymy wsparciem dla użytkowników.
Wycena uzależniona jest od wybranych funkcjonalności SkillBox i ilości użytkowników. Zapraszamy do kontaktu.
Zapewniamy utrzymanie aplikacji oraz wsparcie poprzez system zgłoszeń HelpDesk.
Gwarantujemy najwyższy poziom bezpieczeństwa. Rekomendujemy instalację rozwiązania na Państwa serwerach. Dane mogą być również przechowywane u zaufanego dostawcy. System spełnia również wszystkie obowiązki wynikające z RODO.
Napisz do nas, chętnie pomożemy Ci lepiej poznać możliwości Matrycy Kompetencji SkillBox.